Pokolenie Z, czyli ludzie urodzeni po 2000 roku (lub jak wskazują inne źródła nieco wcześniej, w latach 1990-1997) dopiero wkraczają na rynek pracy. Głównym narzędziem w ich rękach są nowe technologie oraz internet, z których ochoczo korzystają, aby poszerzać wiedzę, jak i rozwijać zainteresowania.
Głównymi cechami Pokolenia Z są:
Pokolenie Z jest przyszłością, która za kilka lat będzie już na dobre pracowała na emerytury swoich rodziców. Cechą, która wyróżnia to pokolenie jest przede wszystkim przedsiębiorczość, dlatego Targi Biznes Expo stworzyły Wyspę dla Studentów, na której młodzi ludzie mogą spotkać się z ekspertami od rekrutacji, poznać potencjalnych pracodawców, a także skorzystać z porad ułatwiających poszukiwanie pracy, jak i otwarcie własnego biznesu.
Obecni studenci są niezwykle odważni. Nie boją się wyzwań, chcą poznawać świat, a stała praca nie jest dla nich największym marzeniem. Podstawą ich wszystkich działań jest realizacja zainteresowań, jak i znalezienie zatrudnienia, które będzie z nimi powiązane. Wielu młodych ludzi wcale nie marzy o pracy w najlepszej firmie, a chce po prostu zacząć prowadzić własną działalność. Aby jednak taki cel osiągnąć, potrzebna jest wiedza i przynajmniej odrobina doświadczenia.
Wyspa dla Studentów to wydarzenie na Targach Biznes Expo, podczas którego:
Powodem, dlaczego studenci wybierają się na Targi Biznes Expo jest chęć poznania branży od środka. Mają niepowtarzalną okazję, aby porozmawiać z właścicielami małych i średnich firm, podpytać, jak doszli do tego, co mają. Będą mogli również zweryfikować, czy ich pomysły mają szansę realizacji.
Branżowe imprezy takie, jak Targi Biznes Expo stwarzają pole do podpatrzenia, jak inni radzą sobie w biznesie. Nie ma lepszego sposobu na zdobywanie doświadczenia, jak podpatrywanie najlepszych.